Toiminta

Ammattiosasto on aloittanut toimintansa 1.7.2009 ja sen kotipaikka on Jyväskylä ja toimialue kattaa koko Keski-Suomen. Jäseniä ammattiosastossamme on tällä hetkellä noin 800.

Ammattiosaston toiminnasta vastaa hallitus, jonka jäsenet työskentelevät eri yksityissektorin työpaikoissa ja työtehtävissä. Järjestämme vuosittain syys- ja kevätkokoukset, joihin kaikille jäsenille lähetetään kutsu tekstiviestitse ja SuPer-lehden kautta. Usein syys- ja kevätkokouksiin liittyy myös mukavaa virkistystoimintaa.

Jäsenten virkistystapahtumina on ollut vuosien mittaan mm. seikkailurata Varjolan tilalla, planetaarioesityksiä ja luontopolkua Kallioplanetaariossa, saunajoogaa Lutakon Leidissä, savusaunaa ja ulkopaljua Ränssin Kievarissa ym. mukavaa.

Ammattiosaston hallitus järjestää jäsenille joka heinäkuu jo perinteeksi muodostuneen sisävesiristeilyn, josta tiedotetaan tekstiviestitse.

Mitä muuta ammattiosasto tekee:

•    neuvottelee ja tekee paikallisia sopimuksia työnantajan kanssa sekä huolehtii erimielisyysneuvotteluista työpaikoilla
•    osallistuu työpaikkojen toiminnan kehittämiseen
•    hoitaa omalla alueellaan suhteet työnantajiin, oppilaitoksiin, eri viranomaisiin, muihin järjestöihin ja lehdistöön
•    tukee ja auttaa työpaikan luottamusmiehiä ja työsuojeluvaltuutettuja
•    huolehtii jäsentensä mahdollisuuksista työskennellä koulutustaan ja kokemustaan vastaavissa tehtävissä
•    jakaa liiton ja ammattiosaston toimintaa koskevaa tietoa jäsenille ja välittää jäsenten näkymyksiä liiton päättäjille ja toimistoon

Ammattiosaston toiminnasta ja tapahtumista löydät tietoa www-sivuilta ao426.superliitto.fi sekä facebook-sivuilta, joista löydät ryhmän nimellä SuPer – ao 426.

Mieltä askarruttavissa asioissa ota yhteyttä ammattiosastosi hallituksen puheenjohtajaan. Mikäli sinulla on jotain kysyttävää tai ideoita/palautetta toiminnasta, ota yhteyttä rohkeasti soittaen, sähköpostitse tai facebook-sivujen kautta!